Bouvet

Ezt lehet?

Jó reggelt,

 

Képzeljétek el, karácsonyra kapok egy új laptopot. A régit Isten nyugosztalja. De mégsem kapok.

Az úgy volt, hogy Férj végignézte a lehetőségeket, majd mivel 1998 óta mind a ketten egy adott szolgáltató hű ökrei vagyunk, így náluk megtaláltuk az új gépemet. A megrendelést a meglévő ügyfélszámomra kitöltöttük, beikszeltük, hogy ilyen és ilyen előfizetéssel rendelkező meglévő ügyfél vagyok, majd megkaptuk, hogy “megrendelését rögzítettük”.

Szuper.

Kedd este kiment a megrendelés, visszajött az igazolás róla, szerdán meg telefonált valaki, hogy hozta a cuccot, vegyük át, és fizessünk 29.990 ft-ot. Férjjel beszélt, aki közölte, a megrendelésen 9.990 ft szerepelt, mint kezdő összeg. A fiatalember erre kifejtette, hogy az akkor valami hiba lehet, ő 29.990-ért hozza a gépemet.

Ne hozza. Hozzon helyette valakit, aki erről jegyzőkönyvet ad ki és intézkedik. Mi azt kérjük, amit megrendeltünk. Azt kérjük, amit visszaigazoltak és annyiért, amennyiért adták.

Ma reggel rámcsörög egy hölgy attól a cégtől. Aszongya, “hát valószínűleg hibás volt a megrendelő felület a neten, de most már jól működik, a termék 29.990 ft.”

Én:  Teljesen jó, hogy most már ennyi az ára, ez engem nem érint, két napja nem ennyi volt az ára, én két napja rendeltem, kérem a terméket.

Hölgy: Rendben, újra kimegy a futár, viszi a laptopot 29.990 ft-ért, köszönjük a megrendelést.

Én: Öhm, 9.990 ft-ért hozza ki azt a futár, ugyanis annyiért rendeltem meg.

Hölgy: De nem annyi az ára, az valami hiba volt. Elnézést érte.

Én: Nagyon udvariasnak tetszik lenni, de az elnézéssel nem megyek olybá sokra. Hölgyem, rendeltem valamit, valamennyiért, Önök visszaigazolták, én meg kérem. Ezt elmondhatom még kétszázszor, de a vége az, hogy kérem a laptopot a fa alá.

Hölgy: Jó, akkor én felveszek egy 30 napos reklamációs igényt, amelyben leírom, hogy Önök elálltak a vételtől.

Én: Nem álltam el a vételtől, sőt, kérem a terméket, amit megrendeltem. Nem 30 napos reklamációs időt kérek, hanem a visszaigazolásuk tartalmát, amelyben az áll, hogy két munkanapon belül Önök kiszállítják a terméket, amelyet rendeltem.

Nem ragozom tovább.

Még kb tízszer végigment ugyanez a párbeszéd.

A levél a Fogyasztóvédelem felé elment. A print screenelt megrendeléssel együtt, amely bizonyítja, hogy beikszeltük, hogy meglévő ügyfél vagyunk, mutatja, hogy 9.990 ft a termék ára és bezony mutatja, hogy a megrendelést elfogadták.

Fusson, ki merre lát ezektől..

 

(jelzésértékű a fotóm? 🙂

 

VioletMagenta

 

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod. Ha tovább olvasgatnád, nézd meg a bejegyzés alatti cikkajánlót, hátha ott is találsz valamit, ami felkelti a figyelmedet. 

Továbbiakat a blog facebook oldalán találsz, jó a társaság, gyere oda is: IDE kattintva. 

Kommentek

(A komment nem tartalmazhat linket)
  1. Bouvet szerint:

    A lényeg a folytatás. Megjött a cucc két nap múlva 9.900-ért. Aztán két héttel később a levél tőlük, amiben leírják, hogy mi vagyunk a hülyék és ők nem tudják, csak 29.900 ft-ért adni a laptopot. WTF ugye 🙂 Tipikus példa arra, hogy az egyik kéz a gatyában, a másik vakarózik és egymásról nem tudnak.

  2. Andrea Nagy szerint:

    Hát jól van na,a cikk nem mostani de én MOST röhögtem rajta olyan jót! 😀
    KÖSZÖNÖM A CIKKET! 😀


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!